4 gânduri despre „3 avioane odata

  1. Hei, Mihaela! Bine ai revenit!
    Problema asta a avioanelor ma preocupa de mult, de cand am aflat de chemtrails. Nu e musai ca as crede in teoria conspiratiei, dar stii ce am observat? Ca nu-s in fiecare zi avioane din astea cu dâre pe cer, dar cand sunt, a doua sau a treia zi am o durere de cap neaparat. Apoi, chiar in saptamana trecuta, pe luni, marti asa am numarat nu mai putin de 11 avioane deodata pe cer! M–am interesat si am crezut ca a avut legatura cu ziua armatei, care cica ar fi fost pe 25 octombrie. Nu stiu ce sa zic.
    Tu ce mai faci?

    Apreciat de 1 persoană

    • Hei, bine te-am regasit, Cristina! Bine fac acum , nici nu mai stiu sa folosesc blogul de cand nu am mai intrat. Am fost foarte ocupata , timpul extrem de repede trece si eu dupa servici am multe de facut acasa, am si pasarile de ingrijit si plantele din ghiveci pe care mereu le verific sa nu aiba vreun parazit pe frunze , sa aiba apa, am multe plante si animalutele in grija si o fac cu mare drag, dar imi consuma timp. Acum am avut mai mult timp pentru ca am avut concediu doua saptamani si asa am mai gasit ragaz sa privesc si cerul. Te pup , o sa intru si eu la tine pe blog mai tarziu. Sanatate multa iti doresc!

      Apreciază

Lasă un comentariu